کنترل وسایل برقی از فواصل چند هزار کیلومتری

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه مستندات لازم در خصوص نحوه کنترل وسایل برقی از طریق تلفن همراه از فواصل چند هزار کیلومتری. در برنامه نویسی کنترل وسایل برقی از طریق تلفن همراه ، امکان اضافه نمودن قابلیت دریافت وضعیت فعلی وسایل برقی از نظر روشن یا خاموش بودن روی تلفن همراه وجود دارد. اجرای این پروژه ، تجربه متفاوتی از زندگی را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این پروژه محدودیتی بابت اجرا ندارد.

در عصر کنونی که هوشمندسازی لازمه زندگی ماست باید قابلیت این را داشته باشیم تا انواع تجهیزات برقی مانند سیستم روشنایی ، سیستم سرمایشی ، پمپ آب، قفل درب ، سیستم‌های آبیاری و دیگر تجهیزات مشابه را از فواصل دور کنترل نماییم.فرض کنید با عجله از منزل خارج شده اید و به واسطه این عجله بعد از مدتی دچار شک و تردید شده اید که آیا کولر را خاموش کردید یا نه ، آیا چراغ پذیرایی را خاموش کردید یا نه.

اصلا جای نگرانی وجود ندارد. با یک استعلام می توانید متوجه شوید که در حال حاضر آیا کولر و یا مثلا سیستم روشنایی فعال است یا خیر و با توجه به آن استعلام ، اگر آن ها فعال هستند با ارسال دستوراتی خاص آن ها را غیرفعال نمایید.از هر مکانی می توانیم متوجه شویم که آیا اکنون سیستم روشنایی ، سیستم سرمایشی و دیگر تجهیزات برقی منزل و یا محل کار فعال است یا غیر فعال و سپس با ارسال فرامین و دستورات خاص وضعیت آن ها را تغییر دهیم.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها ، کد S8 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button