نوبت دهی هوشمند

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه آموزش ها و مستندات لازم در خصوص نحوه اجرای سیستم نوبت دهی مراکز و نصب و راه اندازی نمایشگر های موردنظر و سیستم پخش صدا و اعلام شماره.برنامه نویسی سیستم نوبت دهی به منظور حذف سیستم سنتی و قدیمی مورد استفاده و همچنین بهبود شرایط و افزایش رضایت مندی مراجعین صورت می گیرد.

ایستادن در صف‌های طولانی ، برای همه ما سخت و ناگوار است. صفی برای خرید محصول ، دریافت خدمات ، مراجعه به مطب پزشک ، بانک و مواردی مشابه آن. انواع سیستم نوبت دهی بر مبنای نیاز انسان به نظم‌دهی مراجعه به سازمان‌ها ، شرکت‌ها و تمام مراکزی که اربات رجوع دارند شکل گرفت و توانست تا حدود زیادی از ازدحام جمعیت ، اتلاف وقت و هدر رفت سرمایه کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها جلوگیری کند. در این سیستم دیگر نیازی به صف ایستادن نیست. افراد بر اساس شماره ، به باجه های موردنظر فراخوانده می شوند. این شماره ها هم در نمایشگرهای نصب شده در مجموعه نمایش داده می شود و هم از اسپیکرهای موجود در مجموعه پخش می گردد تا افراد خود را به باجه موردنظر برسانند.همچنین افراد از شماره خود مطلع می شوند و با بررسی تعداد افراد جلوتر از خود می توانند به کارهای دیگر خود برسند و در زمان مناسب به مجموعه بازگردند.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها ، کد D10 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button