مهار دود و آتش و گاز

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه آموزش ها و مستندات لازم در خصوص نحوه راه اندازی انواع سنسور های حساس به دود ، آتش و گاز اعم از گازهای بوتان ، متان ، LPG ، CNG ، مونواکسید کربن و انجام فرامین و دستورات موردنظر از جمله به صدا درآمدن آژیر ، روشن شدن چراغ خطر و یا هواکش ها و در نهایت پاشش آب در مواقع آتش سوزی با توجه به برنامه نویسی صورت گرفته برای سنسور دود ، آتش و گاز موردنظر.

به کار گیری سنسور های حساس به دود ، آتش و گاز روش بسیار مطمئن و کارآمدی است که می تواند شما را از وقوع حادثه باخبر سازد.سنسور ها تمام اطلاعات را از بخش های مختلف ساختمان جمع آوری می کنند و این اطلاعات را در اختیار برد اصلی قرار می دهند. بر این اساس یک سری فرامین و دستورات به صورت خودکار و بدون نیاز به افراد انجام می شود.

سنسور بر اساس حسگری که در داخل خود دارد می تواند نوع گاز را تشخیص دهد. برخی از انواع سنسور های گاز عبارتند از : سنسور دی اکسید کربن، مونوکسید کربن ، هیدروژن ، نیتروژن و … از این سنسورها می توان برای تشخیص نشت گازهای مضر و همچنین نظارت و کنترل کیفیت هوا در صنایع و ادارات مختلف استفاده نمود.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها، کد M9 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button