دزدگیر لیزری

دزدگیر لیزری

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه آموزش ها و مستندات لازم در خصوص نحوه اجرای سیستم دزدگیر لیزری و دزدگیر اولتراسونیک. برنامه نویسی خاص و ویژه با قابلیت های انتخابی از جمله پخش پیام های صوتی هشداردهنده به منظور ترک سریع محل ، ارسال پیامک و یا برقراری تماس تلفنی با فرد و مقام مسئول به منظور اعلام ورود افراد ناشناس به منطقه ممنوعه و در نهایت با امکان غیرفعال نمودن دزدگیر از طریق ریموت کنترل از راه نزدیک و یا از طریق ارسال پیامک از فواصل دور حتی از استان های دیگر.برنامه نویسی دزدگیر لیزری و دزدگیر اولتراسونیک با هدف بهبود امنیت مجموعه صورت می گیرد و مخصوص مکان هایی است که نیاز به محافظت بالا دارند.امکان نصب در ورودی بالکن ها ، پشت پنجره ها و هر مکانی که امکان ورود سارقان از آن محل وجود دارد.

این سیستم بدین صورت عمل می کند که یک لاین ایجاد می نماید و در صورتی که فردی اقدام به قطع نمودن این لاین نماید فرامین لازم به برد اصلی صادر گردیده و به دنبال آن سیستم شروع به آژیر و اخطار و تماس با فرد و مقام مسئول می نماید. این سیستم موجب جلوگیری از ورود سارقان و افراد غیر مجاز به مکان مربوطه گردیده و همچنین باعث بالا رفتن سطح امنیت مجموعه می گردد.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها ، کد B10 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button