درب هوشمند

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه آموزش ها و مستندات لازم در خصوص نحوه اجرای سیستم امنیتی درب هوشمند شامل اجرای دستوراتی خاص به محض وارد نمودن رمز صحیح و خارج شدن سیستم از دسترس با ورود مکرر رمز اشتباه. به عنوان مثال باز نمودن درب ورودی از طریق وارد کردن پسورد و یا توسط کارت به منظور افزایش امنیت مجموعه. در برنامه نویسی سیستم درب هوشمند در حالتی که پسورد وارد می گردد به صورت پیش فرض اگر پسورد 3 مرتبه اشتباه وارد شود سیستم برای چند دقیقه از دسترس خارج می شود. در صورت نیاز امکان اجرای فرامین و دستورات موردنظر وجود دارد.

اولین عنصر ایمنی هر مجموعه و مکانی درب آن است که باید بیشترین تلاش را در راستای تقویت و محافظت از آن به کار گیریم. باز کردن درب با کلید خود یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود. امکان گم شدن کلید و یا کپی کلید همیشه وجود دارد. اگر شما کلید درب ورودی را گم کنید و فرد دیگری به آن دسترسی پیدا کند به راحتی می تواند به حریم خصوصی شما نفوذ کند و یا کلید شما را کپی کند اما برای باز کردن درب های رمزدار هیچ راهی جز وارد کردن اطلاعات صحیح وجود ندارد از همین رو هیچ فردی به راحتی نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها ، کد A8 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button