مخازن هوشمند

انجام برنامه نویسی به همراه ارائه آموزش ها و مستندات لازم در خصوص نحوه اجرای سیستم اندازه گیری دمای آب مخازن ، آکواریوم ها و … با قابلیت نمایش مقادیر روی LCD ، 7Segment و یا نمایشگر های بزرگ تابلو روان و همچنین برنامه نویسی سیستم اندازه گیری سطح آب مخازن به روش غیر تماسی و از طریق امواج به همراه نمایش درصد پر بودن مخزن و در نهایت برنامه نویسی سیستم تشخیص سطح آب و باز و بسته نمودن به موقع شیرهای برقی بالا و پایین مخزن به منظور پر و یا خالی نمودن آب مخزن. برنامه نویسی سیستم اندازه گیری سطح آب مخازن اطلاعات مفید و دقیقی از وضعیت فعلی مخزن در اختیار ما قرار می دهد.

در این سیستم یک عدد سنسور در بالای مخزن نصب می گردد تا میزان سطح آب مخزن را روی نمایشگر به ما نمایش دهد. همچنین دو عدد سنسور حد بالا و پایین و دو عدد شیر برقی در بالا و پایین مخزن نصب می گردد. شیرهای برقی با دستورات سنسورهای حد بالا و پایین و در زمان مناسب فعال و غیر فعال می شوند تا همیشه آب مخزن در یک محدوده مناسب باقی بماند.

پروتکل ارتباطی سنسور دمای موردنظر به صورت One Wire می باشد و دارای یک آدرس و ID منحصر به فرد 64 بیتی است. این سنسور دارای روکش PVC ضد آب می باشد و در زمانی که اندازه گیری دما در محیط های مرطوب و در زیر آب مانند آب مخازن ، آکواریوم ها و … مدنظر باشد به کار می رود.

جهت درخواست سورس کد به همراه مستندات و آموزش ها ، کد D2 را در قسمت ثبت درخواست ارسال نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مهندس علیرضا عزیزی

نظرات بسته شده است.

Call Now Button